نمايش قدرت و اقتدار نيروهاي مسلح مستقر در مراغه

 همزمان با سراسر كشور و به مناسبت روز ارتش و نيروي زميني، نيروهاي مسلح مستقر در مراغه با انجام رژه پرصلابت، توان دفاعي و رزمي را به نمايش گذاشتند.

IMG_9661

IMG_9727

IMG_9753

IMG_9756

IMG_9859

  پس از گذشت 37 سال از صدور فرمان تاريخي امام راحل براي نامگذاري 29 فروردين به عنوان روز ارتش، نيروهاي مسلح مستقر در مراغه همچنان با وحدت و انسجام خود، قدرت و اقتدار خود را براي مقابله با دشمنان به نمايش گذاشتند.

در اين آيين يگان هاي نمونه پياده، موتوري، موشكي، پدافند هوايي، كاتيوشا و توپخانه سنگين و سبك گروه 11 توپخانه، تيپ 221 شهيد خسروتاش و پشتيباني منطقه چهار ارتش مستقر در پادگان امام رضا(ع)، سپاه، بسيج و نيروي انتظامي مراغه شركت داشتند.
نيروهاي مسلح شركت كننده در اين آيين با عبور از مقابل كلام الله مجيد، تمثال امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، يادمان شهداي هشت سال دوران دفاع مقدس و جايگاه فرماندهان و مسوولان اين شهرستان، با رهبر معظم انقلاب و فرمانده كل قوا تجديد بيعت و با آرمان هاي امام راحل (ره) و شهدا تجديد ميثاق كردند.
نيروهاي مسلح شركت كننده در اين رژه با احترام به شهداي هشت سال دوران دفاع مقدس ياد و خاطره دلاوري ها و افتخار آفريني هاي اين شهيدان را گرامي داشتند.
يگان هاي نيروهاي مسلح حاضر در اين آيين با به نمايش گذاشتن توان رزمي و دفاعي خود، اقتدار و آمادگي خود را در صيانت از آرمان هاي انقلاب اسلامي اعلام كردند.
تيپ مستقل 221 شهيد خسروتاش، گروه 11 توپخانه و پشتيباني منطقه چهار ارتش جمهوري اسلامي در پادگان امام رضا(ع) و نيروي انتظامي و سپاه ناحيه مراغه يگان هاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي مستقر در اين شهرستان هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 فروردين 1395برچسب:, | 9:26 | نويسنده : شهروند مراغه ای |